משלוח חינם! בקנייה מעל 199 ש"ח

הפתרון המושלם למחלות עור

Posted by coral yaish on

רבות מכן, הסובלות ממחלות עור, מרגישות כי מעבר למראה, הלא אסטטי, מחלות העור משפיעות על איכות החיים שלכן. עד השנים האחרונות נשים וגברים רבים הסובלים ממחלות עור שונות לא היו במרכז התמונה, אך בשנים האחרונות עם הפיתוחים של טכנולוגיות חדשות וחומרים חדשניים ניתן להקל על מחלות אלו.

אנו בחרנו לשים את סובלי מחלות ובעיות העור במרכז, ופיתחנו ליין של קרם טיפולי, המטפל ומקל על מחלות ובעיות עור, שבעבר לא נמצאו להן תרופות. קרמים אלו מקלים על התסמינים השונים כבר מהמריחה הראשונה, אז מטרתו של מאמר זה הוא לסקור את מחלות העור הקיימות, ולהסביר לכן איך החומרים שבקרם שלנו יוכלו לעזור לכם להקל על התסמינים האלו, ולהרגיש ולהראות טוב יותר.

הכירו את סוגי מחלות העור
אם בעבר רבים לא שמו לב אל מחלות העור, שחלקן הן תורשתיות, וחלקן נגרמות מגורמים סביבתיים, אבל כל אחת שאי פעם חלתה במחלות האלו תוכל להעיד על חוסר הנעימות שלהן, כמו:

  • פסוריאזיס – זוהי מחלת עור שמופיעים בה כתמים בציפורניים, עור, ברכיים, גב תחתון, ועוד. הטיפולים במחלה מתאפיינים בטיפולים תרופתיים ובמשחות, אך לא תמיד הפתרון של הבעיה יהיה מושלם.
  • אקנה – זוהי מחלה הורמונלית, המופיעה בעיקר בגילאי ההתבגרות, ומתאפיינים בפצעים מוגלתיים, אך אחד הפתרונות הוא למרוח קרם טיפולי על הפנים.
  • סבוריאה – מדובר במחלת עור, שהמאפיינים שלה הם הפרשת חלב בעיקר באזור הקרקפת, בית השחי. הטיפול העיקרי של המחלה הוא על ידי קרמים ושמפו ייעודי.

מה מכיל קרם הגוף הטבעי שלנו?
כפי שנראה, הטיפול הטוב ביותר למחלות אלו הוא קרם גוף. קרם גוף טיפולי שלנו יכול להקל על מחלות אלו בהצלחה, בזכות חומרי הגלם הייחודיים שלו. זוהי נוסחה שפותחה על ידי מומחים, רופאים, כימאים, ומצליחה לטפל בהצלחה גם בבעיות עור, שלא קיימות להן  פתרונות. קרם גוף טיפולי מכיל: חמאת שיאה, ויטמין E חוצה הידראולית, שמן זרעי קנאביס, תמצית אצות, שמנים מינרליים, ועוד מגוון רחב של חומרים, המזינים את העור, ומחזירים לו את הלחות הטבעית שלו, וכמובן מטפלים בבעיות עור, ומחלות עור שונות.

איך הרכיבים של הקרם גוף שלנו מטפלים בבעיות ומחלות עור?

  • ויטמין E – ויטמין זה הוא נוגד החמצון הכי חזק בטבע, שכן הוא מגן על העור מפני פגעי השמש ופגעי הרוח והקור הוא שומר על כמות המים בעור, ומחזק את העור על מנת שיוכל לבצע את תפקידו להגן על הגוף מכניסת חיידקים ווירוסים שונים, כמו כן מחקרים מוכיחים כי הוא אף מאט את הזדקנות העור.
  • חמאת שיאה – קרם גוף טבעי שלנו מכיל גם חמאת שיאה, לחמאת שיאה יש מגוון יתרונות. חלק מהיתרונות הרבים שלה היא הגנה על העור, וכן ריפוי של העור, לכן הקרם שלנו הוא קרם גוף מומלץ לטיפול במחלות עור שונות שלבקת חוגרת, אקנה, סבוריאה ועוד. החמאה מכילה גם מרכיבים מקלים על תחושת הגרד העזה, המלווה מחלות עור אלו, כמו כן במידה ואתם סובלים מפסוריאזיס, הקרם הטיפולי מושלם, שכן החמאה מרככת את עור הקרקפת, ומעלימה את הקשקשים, ומחזירה את החיוניות לשורש השערה.
  • שמן זרעי קנאביס – שמן זרעי קנאביס מכיל בתוכו מגוון רחב של חומצות אמינו, ואומגה שלוש, שכן הוא עשיר בוויטמינים ומינרליים, וגם טוב לעור. החומצות האלו הן חיוניות לבריאות שלנו, שכן הן משפיעים על מראה העור והחיוניות שלו. שמן זרעי קנאביס נמצא יעיל בטיפול במחלות עור שונות כמו סבוריאה, אקנה, פסוריאזיס, ועוד.
  • תמצית אצות – אם אתן רוצות שיהיה לכן עור בריא יפה וחלק יותר, כדאי לכם להשתמש בקרם הגוף טיפולי שלנו. הקרם מכיל מגוון רחב של חומרי גלם ביניהם גם תמצית אצות, העוזרות לטיפוח העור ומונעות את הזדקנות העור.

איך לטפל בסדקים עמוקים בעור בעזרת הקרם רגליים טיפולי שלנו?

הקרם שלנו נוצר במיוחד, על מנת לטפל בעור יבש וסדוק. הקרם שלנו מיועד לטיפול ייחודי בסדקים עמוקים בכפות הרגליים, וגורם להקלה במחלות עור שונות, ומביא להקלה, אך כל זאת בשימוש נכון בקרם הגוף. השימוש הנכון הוא מריחה בבוקר ובערב, וכן שימוש יום יומי. כבר לאחר המריחה הראשונה, ניתן לראות שיפור במחלה או בסדקים בכף הרגל, ובשימוש לאורך זמן ניתן לחוות הקלה גדולה.

 

 


Share this post



Older Post ← → Newer Post

לקוחות מספרים עלינו

ענת, נהריה

היי קורל קבלתי את המוצרים ואני ממש ממש שמחה עם קרם הרגליים ! יש לי עור יבש מאד. התגובה המהירה של העור לקרם הרגליים היא פשוט הדהימה אותי ושמחה אותי מאד ! העור רך נעים ואני רק לאחר טיפולים בודדים ! מודה מאד מאד מאד ! ומחכה לדווח לך שגם הקרם גוף והקרם ידיים יהיו בעלי אפקט מעולה כל כך ! סקרנית ומודה לך מקרב לב ענת

יאנה, אילת

רק רציתי לספר שהקרם ידיים שלך פשוט המצאה מדהימה!! מרגיש מדהים אפילו אחרי ימים מעטים של שימוש. ממש שמחה שגיליתי עליכם!

מרגלית, ראש העין

היי, הגעתי אליכם מהמלצה של חברה. הזמנתי את הקרם גוף בעקבות ההמלצה ולאחר מכן היה מובן מאליו שאזמין את שאר המוצרים בעיניים עצומות. הכל מדהים ומפנק אז תודה

מירב, יהוד

וואו המון זמן חיפשתי מוצרים שבאמת יעזרו לגירודים ויובש, הקרם גוף הטיפולי מזין ומשאיר את העור ללא גירודים לזמן ארוך מאוד. כל הסדרה הטיפולית מדהימה ויעילה בעיניי, כמישהי רגישה נורא בעור, אותי זה מציל כל יום מחדש

תשלום מאובטח
משלוח מהיר עד הבית
באישור משרד הבריאות