משלוח חינם! בקנייה מעל 199 ש"ח

לומר לא לעור היבש והסדוק בכף הרגל

Posted by coral yaish on

כולכן מכירות, שהעור היבש והסדוק בכף הרגל נראה כמו גלד לבן של פצע, ולעיתים הוא מגרד במיוחד, וכן יש בו פצעים שונים, המפריעים לכן ללכת, אז בסך הכל מדובר על כאב שאינו נעים. במשך שנים רבות ניסיתן לטפל בבעיה המטרידה במשחות, ובטיפולים שונים, אך להפתעתכן, למרות הכסף הרב שהוצאתן, לא חלה נסיגה משמעותית בעור הסדוק שלכן. מאמר זה מטרתו להכיר לכן משחות נפלאות, שהוכנו על ידי מומחים, בעלי שם, שיהפכו את העור הסדוק שלכן לעור חלק עם מגע של משי, וכן לטיפול מונע מאמר זה ימנה בנוסף לכך את הסיבות לעור סדוק ויבש ופצוע בכף הרגל שלכן.

 מהו עור סדוק ויבש בכף הרגל?
כל סוג של עור בנוי מתאים חיים, שכן בעור שלכן יש נוזלים, על מנת לשמור על עור לח ולא יבש, צריך להוסיף נוזלים. בעור יש 30%-10% של נוזלים, כמו כן ישנו גם שומן על העור, ההופך את העור לשומני ולח יותר, אך עור שהתייבש הוא עור, שהנוזלים הקיימים שבו אינם. קיימות סיבות רבות לבריחת הנוזלים האלו עור סדוק זהו עור, שבנוסף להיותו יבש, יש בו גם פצעים כואבים בכל הליכה דבר המגביל אתכן במיוחד.

מהן הסיבות לעור יבש ברגליים?
ניתן לחלק את הסיבות הללו לשלוש קבוצות גורמים חיצוניים הקשורים למזג האוויר או התנהלות האדם הגורמת לו לעור יבש וסדוק, וגורמים פנימיים גורמים לכך, וכן ישנם גם כאלו שיש להן נטייה טבעית לעור יבש וסדוק בכף הרגל.

  • מזג האוויר
    רבים בימות החורף הקרים מוצאים את עצמם מתמודדים עם עור יבש וסדוק, הנגרם מהקור הצובט, אז אם גם אתן מרגישות כך, תדעו שניתן לטפל בתופעה זו, ולא צריך לסבול באמצעות קרם רגליים טיפולי ליובש וסדקים.
  • משקל עודף
    לעיתים בעלי משקל עודף, סובלים במיוחד מעור יבש וסדוק בכף הרגל. מטרת הרגליים הן לייצב את הגוף ולשאת את המשקל שלו, אז במידה והמשקל עודף נוצרים סדקים עדינים בכף הרגל קרם טיפולי לכפות הרגליים מטפל בבעיה.
  • עור מבוגר
    ניתן להבחין כי עורו של תינוק רך, כלומר חלק, לח, וללא סדקים, אך כאשר הגוף של האדם מתבגר גם העור הוא דק יותר, ויבש יותר, לכן ככל שמתבגרים נוצרים סדקים בכף הרגל ועור יבש יותר. קרם רגליים טיפולי נגד סדקים מטפל בבעיה.
  • מים החמים במקלחת

אם אתן אוהבות את המים הרותחים עד לכמעט דרגת כוויה, כדאי לכן לדעת כי שימוש מופרז במים אלו, עלול לסדוק ולייבש את העור שלכן.

  • סבון
    רבים אינם יודעים כי ישנם סבונים, שאינם מתאימים ללחות העור של בני האדם, ששימוש תכוף בסבון כזה אמנם ינקה את העור, אך גם יגרום לעור להיות יבש יותר.

הכירו את קרם הטיפולי לרגליים שלנו
הדרך הטובה ביותר להנות מעור בריא, יפה, וחלק הוא לרכוש את הקרם הטיפולי שלנו. קרם זה פותח במיוחד, על ידי מדענים, כימאים בכירים, שכולם חברו יחד על מנת לייצר פורמולה איכותית ומנצחת, המטפלת בעור יבש וסדוק בצורה הטובה ביותר. קרם רגליים טיפולי נגד סדקים יעניק לכן רוגע.  

מדובר על ליין של מוצרים, המטפל במיוחד בעור הסדוק של כף הרגל. לקוחות רבים שניסו את הפורמולה חווים שינוי משמעותי, החל מהמריחה הראשונה של התכשיר, אז עור הרגליים שלכן יהיה רך עם מגע של משי בדיוק כמו עורו של תינוק, שזה עתה נולד.

הפורמולה שלנו נבדקה, על ידי מומחים, ויש לה יכולת מוכחת לא רק לטפל בעור היבש ובסדקים של כף הרגל הוא לטפל במהות הבעיה. החומרים הפעילים שבפורמולה שלנו חודרים אל עומק העור ומטפלים בראשית הבעיה. בניגוד לקרמים אחרים, שאינם מטפלים בעור כפות רגליים, משום שעור זה נחשב לקשה במיוחד, אף לכך יש לנו קרם רגליים טיפולי לטיפול  בכפות הרגליים, ההופך גם את העור הסדוק ביותר לעור בריא ולח יותר.

תוכלו למצוא ליין של מוצרים מעוצבים, שבהם קרם רגליים טיפולי נגד סדקים  גם סדקים עמוקים, שנגרמו משימוש בחומרים כימיים, אז הפורמולה שלנו יכולה לטפל בהם.

קרם רגליים טיפולי מומלץ על ידי מומחים בעלי שם, המבינים בתחום של סדקים בכלל וסדקים ברגליים בכלל.


Share this post



→ Newer Post

לקוחות מספרים עלינו

ענת, נהריה

היי קורל קבלתי את המוצרים ואני ממש ממש שמחה עם קרם הרגליים ! יש לי עור יבש מאד. התגובה המהירה של העור לקרם הרגליים היא פשוט הדהימה אותי ושמחה אותי מאד ! העור רך נעים ואני רק לאחר טיפולים בודדים ! מודה מאד מאד מאד ! ומחכה לדווח לך שגם הקרם גוף והקרם ידיים יהיו בעלי אפקט מעולה כל כך ! סקרנית ומודה לך מקרב לב ענת

יאנה, אילת

רק רציתי לספר שהקרם ידיים שלך פשוט המצאה מדהימה!! מרגיש מדהים אפילו אחרי ימים מעטים של שימוש. ממש שמחה שגיליתי עליכם!

מרגלית, ראש העין

היי, הגעתי אליכם מהמלצה של חברה. הזמנתי את הקרם גוף בעקבות ההמלצה ולאחר מכן היה מובן מאליו שאזמין את שאר המוצרים בעיניים עצומות. הכל מדהים ומפנק אז תודה

מירב, יהוד

וואו המון זמן חיפשתי מוצרים שבאמת יעזרו לגירודים ויובש, הקרם גוף הטיפולי מזין ומשאיר את העור ללא גירודים לזמן ארוך מאוד. כל הסדרה הטיפולית מדהימה ויעילה בעיניי, כמישהי רגישה נורא בעור, אותי זה מציל כל יום מחדש

תשלום מאובטח
משלוח מהיר עד הבית
באישור משרד הבריאות